2014年8月10日 星期日

求醫為何迷惘

匿名 提到...
您好, 本人31, 因為媽媽剛剛發現有乳癌第二期, 自己亦有擔心, 於是於化驗所做了乳房超聲波檢查, 報告結果有4粒纖維瘤, 但其中一粒有「分葉」, 佢英文寫有lobulated contour, 叫我去睇婦科, 上網搵搵下婦科, 無意間發現醫生你個BLOG, 先知道原來要睇外科, 但又唔知邊D醫生先屬於乳房外科, 其實有個朋友的朋友係婦科醫生, 佢有睇過我個報告話我係葉狀瘤, 上網search講到好似好恐怖, 又話罕有, 又話會急速長大, 又話要做MRI, 又要做手術, 割左都會復發所以更擔心, 又唔想講俾媽媽聽影響佢病情, 請問我應該搵咩醫生先適合? 十分迷茫
201488 下午9:44 

網頁的留言功能被轟炸,清理費時,今天才讀到這篇貼在〈讓陌生眼睛來看我們〉下面的留言。
一般而言我不宜在個人網頁給醫療意見,因為很容易因片言隻語的誤差而岀問題。不過讀者這個切身迷惘處境有些普遍性。求醫其實不宜「驚定先」散看網上幾十樣最壞情況的「資訊」。預防性的乳房超聲波檢查若發現異常,應看專科醫生決定進一步檢查,絕大多數也不是「無得醫」,有些乳房超聲波檢查結果是假陽性,引起虛驚。看外科或婦科專科作起點都可以。

1 則留言:

cmpyu 提到...

求醫為何迷惘?
因為錯選治療方式往往是悲劇的序幕!
就算方向選對了.
又怎樣選醫生/醫師.
有云:聽口碑.
口碑何來?我要治A病.要做B手術.
朋友,至親有幾個可以問?
公家的冇得揀.
縱有萬億家財.
私家的名醫易得.良醫難求.
還望區大人指點迷津!!!!!!!