2015年6月18日 星期四

28比8,天算

否決政改方案的最後一幕竟然有如此趣怪的蝦碌結果,令苦悶的情緖得到一點宣洩,對市民的心理健康有些好處。
事前我估計會有議員投棄權票,錯了,泛民和梁家騮共28人齊投反對票;我也沒錯:眾多議員突然離開會議廳,等同棄權。
電光火石間決定不起身離場的建制派議員,其反應值得尊重。

11 則留言:

匿名 提到...

今次個牌局好詭異 , 想唔通點解建制派突然走出去 , 話要等埋劉皇發 , 理由太牽強 , 話要流會 , 冇理由剩低自由黨 , 使到夠人頭投票 , 陳婉嫻做乜唔走 ? 工聯會冇理由賴低一個人喎 , 政治呢家野 , 真係唔係普通人玩得起

匿名 提到...

建制派目的是投贊成票
大想頭建制派目的是全體一致投贊成票

匿名 提到...

老泛民 , 你地已經做晒所有可以做0既野啦 , 交班俾下一代啦 , 你地要光榮謝幕 , 還是倉惶辭廟 , 就睇你地餘下的日子點做啦 !

香港民族 命運自決 !

匿名 提到...

老泛民包括梁家騮和莫乃光,胡志偉嗎?

匿名 提到...

老泛民 > 50

匿名 提到...

年紀50絕對不是老, 更何況人老心可以不老, 祇要有心有力, 做民選議員應該可以做到至少70, 美國的演員列根70才開始做總統呢.

匿名 提到...

無周詳安排想集體顯示同心協力, 可見建制派最初不重視此舉, 後來變成閙劇才表現很時態嚴重, 道歉呀, 哭呀。

匿名 提到...

保皇党今次算得太尽,结果适得其反。我同意这次是"天算",但亦反映出他们的组织能力非常不齐。以后怎样做大事“保皇”!

匿名 提到...

年紀50絕對不是老, 更何況人老心可以不老, 祇要有心有力, 做民選議員應該可以做到至少70.......... , 是的 , 一面開會一面睇AV , 是充滿精力的表現 , AV仁可以豁免 , 但在立法會上瞓到流口水的 , 就証明精枯力盡 , 要踢出局啦

匿名 提到...

一面開會一面睇手機, 一心二用, 是年輕人的普遍情況, 大多數老人真的沒有這個能力.

匿名 提到...

非關天算, 全由人力, 正是多行不義必自斃, 人謀不臧, 弄巧成拙, 有以致此.