2014年10月23日 星期四

周融探望戴耀廷

「保普選反佔中大聯盟」再出手,本周六起一連九天再搞大型簽名行動。發言人周融強調,簽名不單是一種表態,「得到呢個指令、授權後,我哋相信政府會有足夠民意、足夠民主授權,去做佢哋應該做嘅事。」
我的直覺:或者在這九天內,或者在之後的那個星期,警方會正式拘捕佔中三子,不會等他們自首。罪名最重的一定是戴耀廷。我相信最終戴耀廷要入獄。
到時,周融應會去探望,對戴耀廷說,我是對的中央只會遇硬愈硬,佔中註定失敗你錯了他還會說:nothing personal
戴耀廷只能說,歷史是公道的,上天也是公義的。
周融便說,歷史以官方的歷史為準。你坐牢我獲官方肯定,就是公義的體現。

8 則留言:

匿名 提到...

區醫生可能說得對,可惜文中流露的剝花生心態,令人不安。

匿名 提到...

控告戴耀廷乜野罪 ?

阻街 ?

嚴重傷害中國人民感情 ?

和理非非 , 令警察不能扑穿佢個頭 ?

匿名 提到...

張融 , 本周六起一連九天再搞大型簽名行動..........

9唔搭8 , 人地都唔係搞緊 電子公投 之類 , 你簽到1000萬個名都冇用啦

張融號召到幾千人出來佔領 中環 油麻地幾十日 , 先有得揮嫁

匿名 提到...

... " 張融號召到幾千人出來佔領 中環 油麻地幾十日 , 先有得揮嫁 "...

這兩個月的維穩費已經用完,拖住先得唔得?

匿名 提到...

按照現行法例, 戴耀廷教授干犯的罪行輕微, 不會被判入獄, 即使法官重判入獄, 也會緩刑一兩年左右. 畢竟, 廿三條仍未立法, 這裏現時仍有法治.

匿名 提到...

周融呢次簽名,明撐警察,暗藏禍心,又將前線擺上檯,迫佢哋做磨心,賤到極,可憐啲警眷簽咗名重以為幫自己人打氣,實係迫佢哋去死。

匿名 提到...

戴耀廷話 : 我讀番書o既 , 歷史就唔多識 , 只知耶穌會打鳩你 , 張融你落地獄

匿名 提到...

無理非非與有理實實之間, 有人試圖將雙方觀點模糊一些, 以望矛盾不會再惡化, 旁人說他和理非非, 他懊喪, 之後戲謔時政, 得來剝花生心態批評.